Fullspäckat schema!

Veckan avslutades på allra bästa sätt. Efter en skön sovmorgon, tog vi genast tag i arbetet här i lägenheten och nu är det minsann endast smågrejer kvar, finally! Att renovera, fixa och dona tar sin tid, but its so worth it. Vår efterlängtade soffa från Ilva anländer på tisdag!
Vi åkte en sväng till miljöstationen i Bunkeflo och vidare till Bauhaus för att senare äta en sen brunch på Gustav Adolfs restaurang. Har ni inte redan provat den, måste ni ta er tiden och avnjuta Malmös bästa brunch! Ola och Anna anslöt efteråt och vi satte oss ute i det fina vädret på Lilla Torg. De hade precis återvänt från två veckors semester i Thailand och var inte alls bruna (avis:).
Snart är det parmiddag at our place, ser fram emot det!
Back at home fortsatte vi arbetet med fixadet och donandet!
Runt 20.30 gav jag mig ut på världens skönaste löprunda på 40 minuter. Förstår inte vart jag får den här energin ifrån, mina löpsteg är sinnes bra just nu! Som sagt, jag presterar bäst på kvällen när det kommer till löpning, just love it!
Under den här veckan har jag hunnit med 4 st gympass, 3 st löppass (2 st långdistans + 1 st maxtest på 3 km), ett lätt handbollspass (minihandboll) + 30 minuter intensivt på gymmet efteråt. Sammanlagt 8 st träningspass och en vilodag.
Kommande vecka inleder jag med en vilodag, kroppen behöver återhämtas och jag funderar på att gå på massage imorgon efter jobb. Tisdag morgon är det löpning innan jobb som gäller och handboll på kvällen. Under de resterande dagarna ska jag gymma 3 pass, 1 lätt handbollspass och 2 st löppass till. Det blir 8 pass kommande vecka med två vilodagar.
Jag är taggad som attan!
Nu ska jag och Johan massera varandra en stund och sedan släcker vi för idag.
Gonatt allihop! .
Jag och syrran!
Tänker på New York resan VARJE dag!
Längtar!

5 comments on “Fullspäckat schema!

  1. Anonymous on said:

    Jag längtar sjukt också!!!!! :)//Amanda

  2. Anonymous on said:

    Hej! har du något bra träningsvideo för bålstabilitet? Vill gärna bli stark så jag kan börja springa, känner att mitt bäcken behöver mer styrka för att börja springa. Mvh anneli

  3. Dajana on said:

    Hej Anneli,Just nu har jag endast lite bilder som du finner under kategorin "träningsbilder". Det jag kan rekommendera dig är boken "Bålstabilitet" som finns att köpa idrottsbokhandeln. Klicka gärna på länken och kika. Så fort jag har tid över ska jag filma några övningar. Lycka till! http://www.idrottsbokhandeln.se/bocker/SISU-Idrottsbocker/1340/Balstabilitet—-fakta-och-ovningar-med-balansboll/377/

  4. Anonymous on said:

    Hej! Tack för tipset om boken, ska köpa den plus en boll så kan jag träna hemma, vore kul med någon bra video med boll. Mvh anneli

  5. Dajana on said:

    kika gärna in på www.balansboll.se, där finns endast övningar med pilatesboll. Alldeles utmärkt om du nu ska köpa det. Lycka till!

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

*

HTML tags are not allowed.